Цей модуль дав мені змогу зрозуміти як я зможу допомогати
своїм учням, щоб вони самі могли спрямовувати себе у навчанні та про роль і
місце диференційованого навчання.
Висновки:
Організувати процес навчання, який будується навколо потреб та
можливостей учнів, потребує адаптації як з їх боку, так і боку вчителів та
батьків.
Вчитель повинен працюючи з
учнем допомогти йому розвинути навички самоспрямованості, активності та
самостійності в роботі над власним навчанням.
Вчитель може у
своєму навчальному процесі використовувати візуальні, аудіальні,
кінестетичні способи сприйняття матеріалу, а
також враховувати різні рівні інтелекту учня.
Заохотити учнів, щоб вони стали більш впевненими в собі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий