четверг, 21 апреля 2016 г.

модуль 9

Цей модуль дав мені змогу зрозуміти як я зможу допомогати  своїм учням, щоб вони  самі могли спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Висновки:
Організувати процес навчання, який будується навколо потреб та можливостей учнів, потребує адаптації як з їх боку, так і боку вчителів та батьків.
Вчитель повинен працюючи з учнем допомогти йому розвинути навички самоспрямованості, активності та самостійності в роботі над власним навчанням.
Вчитель може у своєму навчальному процесі використовувати візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття матеріалу, а також враховувати різні рівні інтелекту учня.

Заохотити  учнів, щоб вони стали більш впевненими в собі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий